Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~AmyJusta | użytkownik

imię i nazwiskoIppiki-Ookami adresDąbrowa Górnicza zarejestrowany25.03.2007 @11:21:14 ostatnio na stronie24.07.2012 @19:20:31

Jakby ktoś był zainteresowany moimi pracami (w co wątpię) proszę zaglądać na http://www.amyjusta.deviantart.com ...



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty27 komentarze460 posty na forum0

komputer / sprzęt
Crysis na nim chodzi na full detal więc zły nie jest

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~poprostuHAJKA    02.01.2008 @20:47:05
plastyk dg?
~alexis91    25.12.2007 @19:48:56
Nie ma za co, zapraszam do galerii....

Nowości czekają na oceny
_______
Chciałabym Cię ugryźć. xD

http://s13.bitefight.onet.pl/c.php?uid=68252
~Aerith    24.12.2007 @09:23:30
Zdrowia, szczęścia, pomyślności, nie połykaj z karpia ości, nie jedz bombek, nie pal siana, jedz pierogi, lep bałwana, a w sylwestra, pij do rana! Wesołych Świąt
_______
Zapraszam do siebie
!Bogul    13.12.2007 @21:43:26
Super
_______
'Cry some more!'
~jjxenon    24.11.2007 @00:10:23
Dziękuję za ocenę pracy Risa Mizutani
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~szosty    22.11.2007 @15:21:16
heheh :E~~ O JEZÓ jak mnie to czesto juz nje ma :E~~
_______
!Bogul    07.10.2007 @20:27:06
jak mi się tak zaczyna to "Ctrl+s" i czekam do jutra. Przy szkicu tak nie ma, zajmuje góra 10 minut:D
_______
'Cry some more!'
!Bogul    07.10.2007 @20:18:50
eee tamA może masz tak, jak ja: robisz coś długo i za czasem robisz to coraz bardziej na tzw. "odpitol"?
_______
'Cry some more!'
~Madziara89    07.10.2007 @18:26:53
i dobze! mi sie nie chce
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~anemone    29.09.2007 @13:29:38
oj dziękuję bardzo. A co do parodii to nie wiem jak będą powstawać teraz, prawdopodobnie już chyba nie. Tai wyjeżdża do Anglii, Krulik i Igor idą na studia itd. ale pewnie coś kiedyś powstanie znów (:
_______
http://www.youtube.com/watch?v=acv_a6O8doo
'And if the sky falls, mark my words
We'll catch mocking birds'
~anemone    26.09.2007 @16:27:02
taaaak xD od pyska kaszalota właśnie haha :D
_______
http://www.youtube.com/watch?v=acv_a6O8doo
'And if the sky falls, mark my words
We'll catch mocking birds'
~szosty    22.09.2007 @22:06:34
~Jest bomba i ch*j :E~ dzjeki jak zwykl;e :~
_______
~szosty    17.09.2007 @17:37:25
http://conceptart.digart.pl/ :E~ mozesz ja pozdrowic :E~ hehehehehe
_______
^Carnelia    06.09.2007 @22:21:25
Czy naprawdę to nie wiem, ale trochę na pewno A nad tłem pracuj, pracuj i walcz z lenistwem. Mnie też kiedyś jego brakiem torturowali, ale w końcu się wzięłam i na dobre mi to wyszło
~skoal    06.09.2007 @21:28:15
hehe dzieki bardzo
~szosty    06.09.2007 @18:29:39
hehehehhhehhehehehehehehehehe dzieki
_______
~skoal    06.09.2007 @15:58:18
~Vegeta    04.09.2007 @22:23:16
dzięki! kiedy będzie coś nowego 'made by you'? ;>
~szosty    04.09.2007 @21:34:22
dzjęęks :E~
_______
~checkin    03.09.2007 @13:27:33
no narazie i tak nie mam czasu tego rysowac na nowo ;(
_______
Kocham...
~szosty    03.09.2007 @10:19:25
dzjkóóóje :~* :e~ >.<
_______
~checkin    03.09.2007 @08:08:51
dzieki. Najgorsze jest to, ze wcxzoraj caly dzien meczylam sie z twoim obrazkiem zapisujac go.. a potem zabraklo pradu i wcielo calosc, lacznie z tym co bylo juz zapisane (bo taki jest photoshop u mnie). Myslalam ze zjem ze zlosci elektrownie ;( Jestem zalamana
_______
Kocham...
~Madziara89    01.09.2007 @21:11:20
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~Madziara89    01.09.2007 @19:42:05
a tam ja i tak rysuje po nocach. nje bedzie tak zle
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~Madziara89    01.09.2007 @15:42:53
o fuuu, nie lubje Małaszynskiego hehe noo ale wakacje sie konczom beda nudne lekcje to bedzie kjedy rysowac hehe
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt