Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~AmyJusta | użytkownik

imię i nazwiskoIppiki-Ookami adresDąbrowa Górnicza zarejestrowany25.03.2007 @11:21:14 ostatnio na stronie24.07.2012 @19:20:31

Jakby ktoś był zainteresowany moimi pracami (w co wątpię) proszę zaglądać na http://www.amyjusta.deviantart.com ...



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty27 komentarze460 posty na forum0

komputer / sprzęt
Crysis na nim chodzi na full detal więc zły nie jest

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Tia95    15.04.2008 @16:38:34
Wiara wiarą, a umiejętności? TT_TT?
_______

Jeśli mi nie wychodzi...
...nie poddaje się...
...Wiem ze muszę być lepsza.
~FreeSoul    15.04.2008 @14:48:21
co ja Ci na to poradzę. Ale wydaje mi się że nie tylko Tobie to we mnie bardzo przeszkadza.
~FreeSoul    15.04.2008 @14:20:23
tia.....:P.....
~Tia95    14.04.2008 @22:09:52
Wiem ze nie mam szans, ale to dla siostry wyślę tę głupia prace xP Prosiła mnie x33
_______

Jeśli mi nie wychodzi...
...nie poddaje się...
...Wiem ze muszę być lepsza.
~FreeSoul    14.04.2008 @17:53:53

~szosty    13.04.2008 @12:38:28
beng beng :E~
_______
~Tia95    10.04.2008 @19:31:04
Konkurs ''Polski Horror'' na http://www.polskihorror.pl
_______

Jeśli mi nie wychodzi...
...nie poddaje się...
...Wiem ze muszę być lepsza.
~Tia95    04.04.2008 @16:20:05
Narazie jest brak jakichkolwiek opublikowanych w necie opowiadań Mam z byt mało bohaterów xP Ale teraz zabieram sie za prace na konkurs
_______

Jeśli mi nie wychodzi...
...nie poddaje się...
...Wiem ze muszę być lepsza.
~FreeSoul    03.04.2008 @21:40:10
.... że opis pracy powinien zawierać....i takie dalej ble ble ble.
~jjxenon    03.04.2008 @16:16:01
Dziękuję za ocenę EINHANDER PROTOT .2 . Poczekaj Amy ja szykuję ulepszoną wersję Einhandera
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~Tia95    03.04.2008 @15:11:27
Oczywiście ze zastanawiam się nad własną mangą. Sama mam już kilka postaci M.in Tia Ale narazie to tylko bohaterowie opowiadań :D
_______

Jeśli mi nie wychodzi...
...nie poddaje się...
...Wiem ze muszę być lepsza.
~jjxenon    03.04.2008 @01:05:53
Dziękuję za ocenę IRIA . Ano Amy racja
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~laughingman    02.04.2008 @12:06:29
witaj w klubie
_______
'Przebiegłość diabła w tym najbardziej się objawia, że przekonuje ludzi o swym nieistnieniu'
~szosty    02.04.2008 @11:58:22
:D
_______
-Winry13    31.03.2008 @09:07:17
dzięki za pozytywny komentarz ^^
~Aerith    22.03.2008 @11:05:23
Słońca, szczęścia, pomyślności,
w pierwsze święto dużo gości,
w drugie święto dużo wody-
to dla zdrowia i urody!
Mnóstwo jajek kolorowych,
świąt wesołych oraz zdrowych!
_______
Zapraszam do siebie
~FreeSoul    08.03.2008 @21:27:58
....wszystkiego najlepszego kobitko
~FreeSoul    21.02.2008 @20:53:48
tara-rara:P...powiedz raczej że Ci nie leży i nie chce Ci się tracić czasu
~Okime    20.02.2008 @19:56:53
To dokładnie tak samo jak ja, też je uwielbiam xD
~FreeSoul    20.02.2008 @10:04:58
18 zł za dziesięć minut radochyX)...weź, ja tam mam z pożyczenia, może jak się właścicielka zgodzi to Ci podrzucę :P, tylko kiedyyyy...
~FreeSoul    19.02.2008 @21:37:36
żałuj Wilcek, żałuj, ...wzięłam się za wersję komiksową i jeszcze bardziej polecam, śmigiem się czyta ;P.


-Swiezy    19.02.2008 @20:42:44
heh bardzo sie ciesze ze masz poczucie walsnej wartosci.. bardzo to cenie u ludzi ;] heh nio uwierz ze tez tak mam... mimo ze lubie jakas swoja prace czuje jakis nie dosyt.. ze mozna by to lepiej zrobic... ) ale bdziemy sie starac i zobaczysz ze to Nam jeszcze beda mowic jakby chcieli rysowac tak dobrze jak my.. tylko na to trzeba lat ;] damy rade ;] ja na pewno.. bo cholernie mi na tym zalezy.. a Ty?xDD
~Okime    19.02.2008 @00:56:33
Nie ma sprawy A Bleacha uwielbiam xD Nie wiem jak można go nie lubić, jego albo Naruto xDD
ostatnio edytowane: 2008-02-19 00:57:12
~FreeSoul    05.02.2008 @22:34:07
Spacza, Wilczku, i zaostrza kompleksymiło że wpadłaś
~poprostuHAJKA    05.01.2008 @13:57:28
broń boże ?! :/
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt